Shop Mobile More Submit  Join Login
The skinhead ninja, he's all of these things and more.
so sneaky, he can tell you he's coming for you a month in advance and you still would be surprised when your arms go missing.
Add a Comment:
 
:iconfrecklefacedkidd:
frecklefacedkidd Featured By Owner Aug 8, 2008  Student Interface Designer
HAHAHAHAHAHH.
Nice.
Reply
:icondrbeard:
DrBeard Featured By Owner Aug 10, 2008
:D aye
Reply
:iconlisarts:
lisarts Featured By Owner Oct 26, 2007   Filmographer
Yay, I've always liked this, glad you've put it up. Share the madness with the world!! :D
Reply
:iconlittleghostcalledboo:
Ha ha ha ha ah the memories! Still makes me laugh.
Reply
:iconcharco:
charco Featured By Owner Oct 26, 2007  Professional Digital Artist
haha, haven't seen this for ages. I have NO IDEA how to make things like this.
Reply
:icongreatest-nightmare:
Greatest-Nightmare Featured By Owner Oct 26, 2007  Hobbyist General Artist
WTF XD
Very funny. I love it.
The hardy one is mu fav cause of the laugh :rofl:
Reply
:icondrbeard:
DrBeard Featured By Owner Oct 26, 2007
that's my laugh, i use it all the time :D
Reply
:icongreatest-nightmare:
Greatest-Nightmare Featured By Owner Oct 26, 2007  Hobbyist General Artist
LOL! :rofl:
Reply
:iconfunlovinartist:
Funlovinartist Featured By Owner Oct 26, 2007  Professional Digital Artist
Man, that brings back memories!! lol:D

Nice one dude.
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
October 26, 2007
Image Size
68.0 KB
Resolution
720×576
Thumb

Stats

Views
1,887
Favourites
3 (who?)
Comments
9
Downloads
6
×