Shop Mobile More Submit  Join Login
Rag Tag claw hands by DrBeard Rag Tag claw hands by DrBeard
some tests for promotion of Rag Tag.
Add a Comment:
 
:iconmuffin-wrangler:
muffin-wrangler Featured By Owner Sep 25, 2009
I love how the tags are the only clear white part of the pics. Great work :D
Reply
:iconbluboo:
Bluboo Featured By Owner Sep 24, 2009
Kay it's not going anywhere. Back from London?
Reply
:icondrbeard:
DrBeard Featured By Owner Sep 29, 2009
yup. 'twas a hoot
Reply
:iconbluboo:
Bluboo Featured By Owner Sep 15, 2009
You want some? I have a full box i'll sell ya for £8. I am getting rid of alot of stuff.
Reply
:icondrbeard:
DrBeard Featured By Owner Sep 23, 2009
ark only just got that, hold onto it for me, eh? i'll definitely want it.
Reply
:iconbluboo:
Bluboo Featured By Owner Sep 14, 2009
I do like those hands. I know the tags stand out but it is a test. Not gonna animate it are you? Cause that would be a pisser.
Reply
:icondrbeard:
DrBeard Featured By Owner Sep 14, 2009
don't thinks I will...i'm out of paper
Reply
:iconlisarts:
lisarts Featured By Owner Sep 14, 2009   Filmographer
Really nice hand drawing. Loving it! What's Rag Tag?
Reply
:icondrbeard:
DrBeard Featured By Owner Sep 14, 2009
it's this guys film, though it's gone on hold for the mo...
Reply
:iconlisarts:
lisarts Featured By Owner Sep 15, 2009   Filmographer
Looks cool :D
Reply
:iconfunlovinartist:
Funlovinartist Featured By Owner Sep 13, 2009  Professional Digital Artist
these look fantastic man. You've captured the form of the hand beautifully. :D The third one is my fave.
Reply
:icondrbeard:
DrBeard Featured By Owner Sep 14, 2009
cheers, though I prefer 4.
I like drawing hands
Reply
:iconfunlovinartist:
Funlovinartist Featured By Owner Sep 15, 2009  Professional Digital Artist
np dude. hey has paul contacted you about meeting up in edinburgh next week sometime? Just for some drinks in the evening - still waiting on a definite date tho - but would be cool if you were there bro!
Reply
:icondrbeard:
DrBeard Featured By Owner Sep 24, 2009
hadn't heard, but that sounds ace.
Reply
:icontenshi-no-akuma:
tenshi-no-akuma Featured By Owner Sep 13, 2009
woow, i like this 'demon' hands *___*
Reply
:icondrbeard:
DrBeard Featured By Owner Sep 13, 2009
cheers :)
Reply
:icontenshi-no-akuma:
tenshi-no-akuma Featured By Owner Sep 14, 2009
cheers :lol:
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
September 13, 2009
Image Size
3.7 MB
Resolution
2965×1024
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
291
Favourites
1 (who?)
Comments
17
Downloads
29

Camera Data

Make
M6260A-KYRZ-2.5.1033_8A
Model
INQ1
Date Taken
Sep 7, 2009, 7:52:31 PM
×